benim ordan mezun olan 3 tane arkadaşım var
1 tanesi bilgisayarcılık yapıyor.
1 tanesi bujiteri açtı
1 taneside bitirdikten sonra anadolu üni iktisat okudu şimdi banka sınavı kovalıyor.