Gelecek hedefin nedir? Kendi projelerini geliştirmek ya da özelde çalışmak istiyorsan yazılım konusunda üniversite şart değil. Ancak kamuya girmek vs. düşüncen varsa önem taşıyor o kağıt parçası.
Üniversite okumak değil, ülkemizdeki eğitim sistemi ve düzeyi çok kötü. İlber Ortaylı'nın da dediği gibi; "bütün vilayetlere üniversite açalım, onlar da yetmedi kasabalara da açalım" derken bu noktaya geldi iş.
Yani okumayı kötülemiyorum, bırak diye de yönlendirmiyorum asla ki üniversite + yüksek lisans mezunuyum. Ancak biraz senin ne yapmak istediğinle de ilgili. Bölümü sevmene rağmen sana bir şey katmadığını düşünüyorsan, işkence gibi geliyorsa bırak. Yok, dişimi sıkar gerekirse kendi projelerim için sosyal yaşantımdan, uykumdan vs. feragat ederim diyorsan devam et.