200 tl kazandım yazmışsınız ancak bu size hata yaptırır x lirayı x+a tl yapmak yerine, x doları x+a dolar yapabilirseniz para kazanırsınız demem o ki hesabını tl olarak tutmayın zaten günde %10 a kadar değer kaybeden paramız var yatırım olarakta bist30 içinde olan ucuz olan firmalara kasasında döviz bulunan yurtdışına mal satabilen firmalara bakabilirsiniz x grubundan veyada kişisinden tüyolar almayın gerek yok
Şu anlık amacım borsadan para kazanmak değil aslında, öğrenmek. O yüzden hem tüyo alıyorum hemde öğreniyorum aile dostumdan. Kazanarak öğrenmek varken bu daha tatmin ediyor. Ancak dediğiniz gibi x , x+a daha mantıklı ama biraz daha öğrendikten sonra olacak şey gibime geliyor.