Merhaba,

BİST borsalarında işlem yapan, algoritmalar ve dirençler hakkında tecrübesi olup, sorularımı ve sürekli olarak cevaplayabilecek var mı?

Kazandığım hisse üzerinden ufak komisyonda verebilirim. Aile dostumdan tüyo alıp borsaya giriyorum, ancak girmeden önce bilgili ve tecrübeli bir arkadaştan daha bilgi almak fena olmaz.

(X.xxx bütçe ile 2 günde 200₺ kar yaptım.)