İlginç..

Dost ibaresini kullandığı insanları şahsen merak ettim. Cehaletin dibine vurmuş ve de oraya saplanmış. Nedenini bilmediğim bir şekilde bu forum da hep modern ve de çağdaş insanların olduğunu varsayıyorum, ancak belli ki gerçekler bunların ötesinde ne yazık ki, anlamadığım bu insanlar nasıl bu hale geliyorlar.