sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O dediğin olayın ismi sanıyorum köprüleme olabilir hocam. Oda olabilir tabi ki ama 4ohm hoparlörü 2ohm derecesinde falan çaldırıyordu sanırım daha fazla güç verip hoparlörü erken yorma durumu da olabilir buda hoparlör kaybına yol açabilir piyasa da kalitesiz hoparlörler var bildiğin gibi. En sağlıklı cevabı ustanız verecektir fikrini söyle o sana gerekli açıklamayı yapacaktır hocam. Zaten senin işlemin çok uzun sürmez. Aküden kablo çekilecek sigorta takılacak, amfinin bulunduğu alana kadar kablolama yapılacak. 1 takım kolonlar bağlanılacak, teypten kablolama işlemi ve en son ayarlamalar kalacak işin üstadı olan zaten 1-2 saat içerisinde bitirecektir.
çok teşekkürler hocam