Hoparlörünüz nedir? Yapmak istediğiniz işlem nedir açık olursanız elimden gelen desteği sunayım.
Şimdi 2 takım (4kolon) midrange mi kullanacaksınız, normal mid mi kullacaksınız, bass mı bağlanacak ne kadar kolon bağlanacak yoksa orijinal kolonlara mı bağlayacaksınız.
Ayrıca bağlantıyı internetten izlediğiniz gibi görmeyin. İşin içerisine girince biraz karmaşık olayları vardır. Teyp ayarı, amfi ayarı, kablolama vs bunlar ustalık gerektiren işlerdir. Olası bir yanlış işleminiz özellikle bağlantıda aracınıza ciddi geriye dönülmeyecek zararlar verebilir. -şakası yok-
Teşekkür ederim şimdiden yardımlarınız için.
Siz böyle deyince biraz ürktüm aslında. Ama robotik geçmişim olduğu için çokta yabancı değilim.
Aklımda hiç ses sistemi yokken arkadaş 2 tane 150rms güzel hoparlör verdi 16cm.
Onları ön kapılara taktım.
Heveslendim bi anfi alıyımda ötsün şunlar güzel diye. Teyipten güzel verim alamadım.
Düşüncem bu iki hoparlöre anfi bağlamak. Arka kapıdaki hoparlör teyipten devam etsin.
4 kanal bu anfi, 2 kanalını tek hoparlöre diğer 2 kanalını diğer hoparlöre düşünüyorum.
Şuanlık sadece ilk hedefim bu.
Sonra bas alıp bir kanalı onun için kullanırımda, o sonraki iş
anfi hoparlör vs önemsiz benim için, acaba beyine veya double teybime zarar verirmiyim ya? Doublue teybimi çok severek aldım apple car play falan olsun diye 2 saatlik yola gittim