Hoparlörünüz nedir? Yapmak istediğiniz işlem nedir açık olursanız elimden gelen desteği sunayım.
Şimdi 2 takım (4kolon) midrange mi kullanacaksınız, normal mid mi kullacaksınız, bass mı bağlanacak ne kadar kolon bağlanacak yoksa orijinal kolonlara mı bağlayacaksınız.
Ayrıca bağlantıyı internetten izlediğiniz gibi görmeyin. İşin içerisine girince biraz karmaşık olayları vardır. Teyp ayarı, amfi ayarı, kablolama vs bunlar ustalık gerektiren işlerdir. Olası bir yanlış işleminiz özellikle bağlantıda aracınıza ciddi geriye dönülmeyecek zararlar verebilir. -şakası yok-