sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes siz biz gibi maalesef tecrübe ve bilgi sahibi olamayabiliyor yargılamak yanlış olur. Bizimde bilmediğimiz tecrübe etmediğimiz şeyler muhakkak vardır. Siz sizin arkadaşınız olduğu için elinizden geldiğince destek olmaktan çekinmeyin bence ama tabi sınırınızı da koruyun ki arada sizde mağdur konumda durmayın. Allah yardımcısı olsun zaten olay taze hızlı bir şekilde kolluk kuvvetlerine gider veya bir şekilde araştırırsa olayı sonlandırmaya baksın ve hatta bence şahsi önerim merkezi şehirde oturuluyorsa kimlik için randevu alıp kimlikteki seri numaralar falan değiştiğini düşünüyorum yeni kimlik vs çıkartsınlar ki diğer kimlik pasif duruma düşsün. İşlevini yerine getiremesin. (seri numaraları vb. değişkenlik gösterir mi bilmiyorum ama bir fikir oluşması açısından yazdım.)
Yarın gidip yardımcı olmaya çalışacağım. Papara kendisinden kimlik bilgilerini e-posta yoluyla göndermersini istemiş, detaylıca yazıp göndereceğiz. Bakalım artık.