Yasa dışı bir işlem olacağı aşikar. Bir şekilde iletişime vs geçilerek gerekirse polise giderek durumu anlatması gerek bence. Bu tür şeylere inanmayalım. Bedava peynir fare kapanında oluyor maalesef.
kendisine durumu detaylıca anlattım, fakat daha müşteri hizmetlerini aramayacak kadar beceriksiz biri olduğu için insanlık yapıp kendim nasıl yapılacağını göstereceğim. Bir kaç tane daha arkadaşımın bilgilerini göndermiş bakalım sorun çıkmaz inş.