çok eskilerden böyle bir efsane vardı. bi ibana para atıyordun sonra sana 2 katını atıyorlardı.
biri fena dolandırılmıştı. 100tl felan atıyo sonra 200tl geliyo bakıyo iyi. sonra 300tl atıyo 600tl gönderiyorlar felan sonra adam gidip kredi çekip 10.000tl atıyor puff

para mara yok

o aklıma geldi