MrsBaris adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, az önce bir arkadaşım aradı, kimlik fotosunu göndermiş ve bir ibana 2 tl atmış, 2 tl gönderdiği ibandan 250 yatmış hesabına tam olarak nedir bu? beni aradı ben kabul etmedim.
çok eskilerden böyle bir efsane vardı. bi ibana para atıyordun sonra sana 2 katını atıyorlardı.
biri fena dolandırılmıştı. 100tl felan atıyo sonra 200tl geliyo bakıyo iyi. sonra 300tl atıyo 600tl gönderiyorlar felan sonra adam gidip kredi çekip 10.000tl atıyor puff para mara yok o aklıma geldi