Obyvante adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asıl amacım bu aslında Askere gitmek için hiç zamanım ve param olduğunu düşünmüyorum. Tek çarem okumak fakat sınavlara da girmeye vaktim yok. Sanırım hiç girmeden de yapılabiliyor.
diploma derdin yoksa böyle devam et harcı 4 dönem yatırmazsan kaydın silinir