ilyasutkum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 2018 de açık öğretim yazıldım daha hiç sınava girmedim harç ödeyip duruyorum 😂
Asıl amacım bu aslında Askere gitmek için hiç zamanım ve param olduğunu düşünmüyorum. Tek çarem okumak fakat sınavlara da girmeye vaktim yok. Sanırım hiç girmeden de yapılabiliyor.