Merhaba,
işlerimin yoğunluğu sebebiyle kayıtlı olduğum AÖF sınavlarına girmek istemiyorum. Kaydımı bu yıl yaptırdım.
  1. Sınavlara girilmediği taktirde okuldan atılma ihtimali var mıdır?
  2. Ekstra olarak hiçbir sınava girmezsem ne olur?