kaanbbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Whatsapp uygulamasını indirip denediniz mi?
Üçüncü parti uygulamalar var iPad için, onlara da güvenip giriş yapamam.

mersan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefondan wp'yi açmanız gerek hocam. Bende bağlanınca bazen böyle oluyor. Telefondan wp'yi açınca hemen geliyor.
Başka çözümü yok mudur? Telefona ulaşmam için 1 saat yol gitmem lazım.