Whatsapp uygulamasını indirip denediniz mi?
Üçüncü parti uygulamalar var iPad için, onlara da güvenip giriş yapamam.
Telefondan wp'yi açmanız gerek hocam. Bende bağlanınca bazen böyle oluyor. Telefondan wp'yi açınca hemen geliyor.
Başka çözümü yok mudur? Telefona ulaşmam için 1 saat yol gitmem lazım.