Hocam anladığım kadarıyla iptal etmeden başvuru yaptınız değil mi herhangi bir cayma bedeli faturası olmadan. Daha sonra süreç nasıl ilerledi gelen mesaj ile d smarta mi gittiniz iptal için?
Aboneliği iptal ettirmeden e devlet üzerinden başvuru yaptım.
Yukarıdaki maddelerdeki haklarımızdan da bahsettiğim bir şikayet oluşturdum.
Daha sonra hakem heyeti karar verdi.
Gelen karar formuyla yakınım bölgedeki bayiye giderek iptal işlemlerini gerçekleştirdi.