Başımdan geçen bir deneyimimden bahsedeyim.
Bir yakınım d-smart aboneliği almıştı geçen yıl. Sözleşme iptali için o zaman 500-600 tl gibi bir rakam isteniyordu. Abonelik sahibinin üzerinden online tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Yaklaşık 1- 1.5 ay sonra abonelik bedelsiz iptaline karar verildi.
Hocam anladığım kadarıyla iptal etmeden başvuru yaptınız değil mi herhangi bir cayma bedeli faturası olmadan. Daha sonra süreç nasıl ilerledi gelen mesaj ile d smarta mi gittiniz iptal için?