Başımdan geçen bir deneyimimden bahsedeyim.

Bir yakınım d-smart aboneliği almıştı geçen yıl. Sözleşme iptali için o zaman 500-600 tl gibi bir rakam isteniyordu. Abonelik sahibinin üzerinden online tüketici hakem heyetine başvuru yaptım. Yaklaşık 1- 1.5 ay sonra abonelik bedelsiz iptaline karar verildi.