Hm bu mantıklı geldi hocam parametreyi uzaktan nasıl neyle alıyorsunuz ? Sadece parametre alıyorum dediğiniz yer için küçük bir örnek yazabilir misiniz?
php dosyası uzaktan çekilmeyecek hocam. uzaktan belirtilen parametrelere göre çalıştırılıp sadece sonuç döndürülecek zaten sizin scriptinizdeki işlemler basit ise tahmin edilmesi kolay olur. benim yaptığım işlemler karmaşık olduğu için ve sadece tek bir yer için yapmadığım için henüz kırılmadı. denenip denenmediği hakkında da bir fikrim yok ki zaten ip bazlı request limiti de mevcut. kuracağın yapıya göre bunu şekillendirmen gerekiyor.
eğer basit düzeyde bir script yapıyorsan zaten söylediğim yöntem işine yaramaz