Aynen hocam dediginiz gibiymiş.Destek ekibi baya iyi çalışıyor bi kagida bilgilerimi yazdırdı mail gonderdim kyc sifirladilar.Dün fazla kyc denemesi yaptigim icin limiti de aşmıştım destege baglaninca onu da cozduler.
Başıma gelmişti, kyc leri otomatik kontrol ediyorlarsa bir sıkıntıları var, manuel kontrol ediliyorsa eleman nereye bakacağını bilmiyor o konuda biraz zayıflar ama destek ekipleri halden anlıyor, geç olsun güç olmasın 1 günden bir şey olmaz, hayırlı olsun kolay gelsin hocam bol kazançlar