Pandeminin başlangıcı bir krizdi.
Şimdi ikinci bir krizin eşiğindeyiz.

Krizlerin içinde fırsatlar olduğunu deneyimlediğimden bunun üzerine sıkça paylaşım yapıyorum.
Çünkü gözlerimizi kapatıp, umut ve dua ile bugünlerin geçmesini beklemek... Kurtuluş bu değil.

Şuan ne yapıyorsanız sadece birkaç dakika ara vermenizi rica ediyorum.
İster 1.5x hızında izleyin, ister 2x...

Ama bu videoyu sonuna kadar izlerseniz kendi fırsatınızı yaratmanız için ilham alabilirsiniz.

https://www.youtube.com/watch?v=gtSV0OGlZKw


Bu videoda söylenenleri birebir deneyim eden insanlar arasındayım.
Ve 8 ay önce beni çaresizlikten kurtaran bu inanış...
İhtiyacınız varsa ve gerçekten çözüm arıyorsanız sizin de kurtuluşunuz olabilir.

Saygılar ve sevgiler...