mucahitguner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş yerinde stres yapmanın ne anlamı var ? İşinizi de doğru düzgün yapamazsınız. işiniz de kendinize güvenin ve kendinizden emin olun. boşu boşuna kendinizi kasıp ömrünüzden ömür götürmeyin. İşten atılma korkusu varsa da rızkın Allah'ın elinde olduğunu unutmayın ve rızıktan şüphe etmeyin.
Hocam işten atılma vs. değil. Buradakiler iş yerinde grup yapmışlar. Herkesin farklı grubu olduğunu fark ettim. Eğer grubun içerisinden birine laf atarsanız 2-3 kişi daha o muhabbete birden nasıl oluyorsa katılıyorlar Biriyle sohbet edemiyorsunuz yani anlayacağınız maalesef. Burada şef var genç birisi kim ne derse desin her zaman yukarıdan bakıyor ve ezmeye çalışıyor

Minic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gazlı içecekler ve asitli yiyeceklerden uzak durun.
Bir kaç gün sürekli yemekleriniz de bol yeşillik tüketin.
Gün içinde de min. mum 45 dk yürüyün.
Hocam sürekli yeşillik yiyorum zaten (yeşilliği çok severim)