Herkese öncelikle günaydın.
Her gün yaşadığım bir sorunu sizlere sunmak ve
çözüm önerilerinizi almak istiyorum. Normal de dışarıda ya da tatil günleri (pazar veya diğer günler) hiçbir zaman midem guruldamaz. Ama nedense çalıştığım ofisteyken sürekli biz guruldama sesi.
Kardeşim aç da değilim
Ne istiyon
Bu guruldama bazen yüksek ses çıkartıyor ve o ses çıkmaya başladığı an daha yüksek farklı ses yapmaya çalışıyorum ki duyulmasın, rezil olmayayım. Çünkü işe gireli daha 4-5 ay oluyor
Normal de hiçbir şartta midem guruldayan bir insan değilim, 2 gün aç kalayım sadece sigara çay olsun yemeği aramam bile. Ama bu guruldama sesi dışarıdan duyuluyor mu hiç bilmiyorum o yüzden sürekli guruldadığında farklı ses çıkartmaya çalışıyorum ki duyulmasın.
Arkadaşlarım şunu söyledi;
Çalıştığım yerde biraz stres oluyorum kendim ve daha alışamadım buraya.
Stres yaptığım için mide guruldaması olabileceğini söylüyorlar.
Buna rağmen bazı arkadaşlar yorumlarda şunu yazabilir; hocam stres yapmayın, rahat davranın vs. ancak davranamıyorum. Yani tam anlamıyla buraya alıştıramadım kendimi.
Sizler de de oluyor mu bu sorun? Çözümleriniz neler? Sabah kahvaltılarımı yapıyorum.