Sayim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben espirisine açmıştım konuyu. ama sorunuza cevap olarak ben herhangi bir kod eklemedim google analistik hariç. alexada üyeliğimde yok kendisi ölçüyor sanırım
Anladım hocam Benimki hala çok yüksek de ondan dedim ilginç geldi.