Malum, genelde ay sonu geldiğinde hesaplara ban geliyor. Tehlikeli işler yaptığım yok, ama bunun burası adsense.
"Yılbaşı sezonuna yönelik AdSense kontrol listesiyle dönemsel gelirinizi en üst düzeye çıkarın" başlıkla mail yollamış. Ama gönderen kişi Google Adsense yazınca insan donup kalıyor.
Çok şükür korktuğum mail değilmiş. Soğuk su yerine, soğuk kola içiyorum
Bu arada mail herkese gelmiştir. Ama özetlemek gerekirse site ve adsense hesabınızı optimize edin, böylece alış veriş çılgınlığından faydalanın diyor.
Hayırlı geceler diliyorum...