Merhaba,
Temelli olarak Danimarkaya yerleşiyorum, vatandaşlığımda var zaten, aynı zamanda bilgilendirme, eğitim , yazılım ve eğlence üzerine yayınlar ve video içerikleri üretmeyi düşünüyorum. ilk sene genelde yt videoları çekme düşüncem var hani önce kendim bir işe başlayıp, düzenimi kurup gelir elde etmeye başlayana kadar. Sonrasında bilgisayar üzerinden ekipman toplayarak pc başından çekme düşüncem var. İlk sene beni iade edecek kaliteli bir mikrofon arıyorum, genelde dış çekik olacak. Boya yaka mikrofonu (pro olanı)nı düşünüyorum. Sizce nasıl? Ayrıca başka neler önerebilirsiniz?
Teşekkürler.