Hocam şikayet ettim cimere yazdım pek bir ümidim yok ama yine de şansımı denedim + olarak
@API; hocam Bildiğim Araştırmasını Projesini İyice Yaptığım Bir Bölge de Açmak İçin Adım Attım Bilmediğim Güvenmediğim Bir Yerde Başlamak Büyük Risk
Son Olarak Ruhsatsız Olarak Açıp İşletsem Ne Gibi Problemler Yaşarım Bilgisi Olan Arkadaşlar da Cevap Verirse Sevinirim
Ankara'da yaşıyorum sende biliyorsundur bende biliyorum. Keçiören de hani şu belediye baskanının a takımı var ya, onlar büyük ihtimalle esnaftan haraç kesiyor. Onlardan birini tanımadığın için de sana izin vermemeleri normal. Güzel düşünmüşsün ama Sincan, Keçiören, Mamak buraları biliyorsun malum bölgeler. Açman zor. Eğer ruhsatsız açarsan ilk önce mühürlerler sonra da senden açman için bayağı bir haraç isterler. Onların dikine gitme benden tavsiye. Çakarlı araçlarla park park dolaşıp ahlak bekçiliği yapan namussuzlar onlar.
Özetle: Dükkanın mühürlenir içinde ki eşyalar ile. Açma boşver daha iyi.