saqi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.milliyet.com.tr/siyaset/...mesaji-6648811

Bugün bu haber gelmeseydi, dünkü yatırım haberinden sonra bir miktar geri çekilmesini bekliyordum ve bugün muhtemelen satacaktım. Ancak şu an bir sonraki faiz kararını bekleyeceğim, muhtemelen gene düşürecekler ve emtia lar yükselecek.
O arada düşerse riskine girmek istemiyorum, 1 haftaya nakite ihtiyacım olma ihtimali var. Düşerse tekrar alınır. Yükselirse de beni bağlayan bir durum olmayacak iş kurma planım olduğu için