Şahsen bir aralar sadece makale yazıyordum.
Forumda alım gücü çok düştüğü ve insanların güvenini kaybettiği için sıralama alan makalelerimi bile aylarca satamadım.
Pek çok yazım ilk sayfada yer alıyor ama hakkımı alamadığım için artık yazmayı bıraktım.
Şu anda yazarsam da 100 kelimesi 7-8 TL altına asla yazmayı düşünmüyorum.
3 TL'ye SEO uyumlu makale yazan varsa bende alayım bi 100-200 tane .