Sanıyorum ki yüz yüze görüştüğünüz kişi benim. Evet, 1.50 TL'ye bile içerik üreten arkadaşlarım var ama onları sizinle aynı kefeye koymuyorum.
Deneme olarak yazdığınız içerik gerçekten kaliteliydi ve yaptığımız revizeler sonrası tam da istediğim türden bir makale haline gelmişti. Sizinle mutlaka çalışacağım. Siparişlerimi henüz size geçemedim çünkü birkaç gün önce biten İzmir Gelinlik Fuarı sebebiyle tahminlerimizin çok üstünde bir yoğunluğumuz oldu.
İçeriklerinizin kalitesine ve iş disiplininize fazlasıyla güveniyorum ve ilk fırsatta siparişlerimi size ileteceğim.
İyi çalışmalar.
@CGLR; Size şarjımı almaya gelicem dediğim gün başka bir müşteriyle de görüşme sağladım. Aynısını orada da duydum. Keşke herkes sizin gibi olsa bu sektörde inanın o zaman her şey daha güzel olurdu