@mucurum; İşte ben işimi hakkını vererek yaptığımı düşünüyorum. Bu yüzden bu kadar üzülüyorum. Fiyatları kabul etmiyorlar gidip sıkıntılı içerikler teslim alıp sonra da yakınıyorlar :/