Ben makale alıyorum hem yazıyorum. Deneme amaçlı birçok farklı makale alıyorum. Bırakın 1-1.5 liraya yazanları 2.5-3 liraya yazanların bile çoğu makalesi çöp, resmen arşivimde makale koleksiyonu yaptım. Sitelerde yayınlanabilecek gibi değil. İngilizce siteden çevirmişler, bari anlatım bozukluğunu düzeltseler, o da yok...
Ben şahsen 5 TL'nin altında kesinlikle yazmam.