Sorun forumda değil ki... Sorun diğer meslektaşlarımızın gününü kurtarma kafasıyla düşük fiyatları vermesi ya da kabul etmesi... Müşteriye yahu 1 TL ye yazamam forumda bile 2,5 Tl diyorum. O beni bağlamaz yazan arkadaşlar var ki diyor.