Herkese iyi forumlar son birkaç aydır ciddi bir sorunla karşılaşıyorum. Forum makale için taban fiyatı 2,50 TL bandında belirlemiş durumda. Nitekim ne yazık ki bazı makaleci arkadaşlarımız hala 1 TL, 1,50 TL ya da 1,75 TL gibi rakamlarla çalışmaya devam ediyor. İşini gerçekten tam zamanlı ve düzenli yapan biri olarak bu durumdan oldukça rahatsız oluyorum. Neden bu işin piyasasını bu kadar öldüyorsunuz? Ciddi bir emek ve zaman işi olmasına rağmen. gerçekten üzülüyorum. geçtiğimiz yıl taban fiyat düşükken bile daha yüksek rakamları kabul eden müşteriler şimdi piyasayı bozan meslektaşlarım nedeniyle 3 TL gibi cüzi rakamları bile kabul etmiyor. Bu konuda ne düşünüyorsunuz? Saygı çerçevesinde konuşmak ve fikir alışverişinde bulunmak isterim.
Mesela İzmir'de bir müşterimle yüz yüze görüşmeye gittim. gayet de iyi kazanıyor. 3,5 TL bandında fiyat verdim. Nitekim onun ekibinde de hala 1,5 TL'ye yazanlar varmış. Bu yüzden anlaşma sağlayamadık.

Daha iyi hizmet vermek için ofis kirası ödüyorum.
Bağ-kur ödüyorum.
Vergimi ödüyorum.

AMA YAPTIĞIM İŞ GİDERLERİMİ BİLE KARŞILAMAZ HALE GELMİŞ DURUMDA!