Merhabalar herkese,
Bir önceki aldığım 6 aylık lisans yandı, yine aldım bu sefer yansın istemiyorum... Arkadaşlar yapmak istediğim işlemlerde sürekli spam yiyorum. Casus hesap, giriş onayı, girişten hemen sonra hikaye izleme falan yaptığım halde. Takip işlemi yine bir nebze ama mesaj, yorum atmak imkansıza yakın neredeyse. Geçenlerde bir arkadaşın ınstafly kitabı diye sattığı kitabı aldım, boştu ve hiç bir işime yaramadı. Mesaj, yorum ve takip işlemlerinde en sorunsuz nasıl ilerleyebilirim? Ne işlem limitleri ne olmalı? Tecrübelerinizi benimle ve aynı sorunu yaşayan diğer arkadaşlar için bu konu altında paylaşabilirseniz sevinirim. İyi çalışmalar..