Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kadına bile orada bıçak çekecek kadar korkak aslında. Yanında bıçak taşıması, söylediği şeyler hep katil olma riskini artırıyor ve öldürmeye teşebbüs olarak yargılanması lazım. O kalabalıkta bıçak taşıması bile ayrı sıkıntı. Daha farklı tartıştığı biri olsa veya kadın bişeyler dese çekip öldürcek. O kadının akrabası olsam adamı asla yaşatmazdım. söylediği şeyler çok ağır. Kadın hatalı da olabilir orasını bilemeyiz ama savunmasız bir kadına direkt bıçak çekmek nedir ya. Herkes yanında bıçak taşır olmuş. Bıçak olmasa belki millet müdahele ederdi ama bıçak olunca kimse karışamadı artistliğini yaptı işte. Bugünde burada halı silkelemeden dolayı 2 kişiyi bıçakladılar. Birde kalbine saplamışlar birinin. Herkes bi öldürmeye meyilli abi bacaktan falan bıçaklasa neyse diyeceğiz artk. Bir şahısta yorumda bu pisliği savunmuş, hakaret etmiş. söylediği şeyler karakterini gösterir. Umarım bu forumda barınmaz artık. Kadın kendi akrabası olsa normal gelecek galiba ona. bir abla röportajda hakkediyorlar diyordu kadınlara. Umarım başınıza gelmez!