sana verdiğim grafiğe bak. Carrington olayı 1859. Sana gösterdiğim grafikte geçen yüzyılda en yüksek güneş aktivitesi 1950lerde. Yani 2050 kere kadar bahsettiğin yüksek aktivite olmayacak. 1950 lerdeki aktivitede de hıç bir şey olmadı. Yani bilimin böyle bir felaket olacağına dair bir iddiası yok.
tamam teorilere karşı gelebilirsin ancak bilime karşı gelemezsin. 1950 de teknoloji çok iyi olmadığı için birşey olmadı şuanda çok gelişti
https://www.sozcu.com.tr/2021/teknol...yecek-6757627/