denizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu ülkenin Ay ve Yıldızına aşığım bi yere gidemem usta. Yapcak bişey yok başa gelen çekilir. Baş koymuşum Türkiyemin yoluna...
Hocam bizde aşığız ama abartı gelmeye başladı artık, bu gece sadece benzin 10 liraya dayandı.