Cok zor arkadaşlar gerçekten çok ağır bir durum ...

Ülke her geçen gün mallesef istemsizce dibe gidiyor çok ağir yaralar aliyoruz ve önüne geçemiyoruz yukarıda ki tek bir insanın kararlarına bağlı her şey ve keyfi keder yönetildiğimizi düşünüyorum..

Ülke cahillik seviyesinin bence en yüksek seviyesinde ve eğitimde bu duruma çare değil mallesef...