Risque adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı 1500 TL'den satışa koymuşsunuz zaten, ilgilenen kimse çıkmıyorsa biraz daha düşürebilirsiniz fiyatı. Onun dışında 1.000 TL çok büyük bir para değil ancak bir anda da bulmak istenildiğinde bulmanın da bir yolu yok yani.
R10 kuralları gereği daha düşük bir fiyat yazamıyorum hocam yasak