2 yıllık mezunsan, yedek astsubay yani astçavuş olursun
4 yıllık mezunsan, yedek subay yani asteğmen olursun
Ama tabi bu çıkma olayı şansına kalmış, çıkmassa normal 6 ay er olarak gidersin. Rütbeli gidersen 1 yıl yapar gelirsin, eğer kalmak istersen donmeye yakın mülakata girer kazanırsan rütbeli olarak meslek hayatın devam eder kazanamassan yine eve geri dönersin