onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistem hakkında dediğinde osx versiyonun ne görünüyor?
Güncel sürüm değil sanırım ama güncelleme nasıl yapılacak bir bilgin var mı ? çünkü dediğin yerde güncelleme yok gözüküyor.