Dava açtırmıyorlar.
Bir arkadaşımın çocuğuna K vitamini yapmayı unutmuşlar.
Çocuk her şey güzelken beyin kanaması geçirdi ve kalıtsal hasar meydana geldi.
3-4 kez dava açtı, hastane incelemeye gerek yoktur diyerek reddetti olan da bebeğe oldu.