Otopsi raporunuz varsa ve raporda ölüm sebebi yapılan iğnedeki maddeyse ve bu hastanenin suçuysa dava açma hakkınız bulunuyor detaylı bilgi için il avkutlarına başvurun.
( allah rahmet eylesin ) 😔