bu birşeymi BAŞARI HİKAYESİ

firma mobilya grubu ürün üretiyordu bir gün askere gidecekken aradılar ("işte gel önceden senle çalışıyorduk e-ticarete giremedik) > bende başka yerden ayrıldım askere gitcem diye çok ısrar edince gittim

geldim baktım instagram site falan doğru düzgün birşey yapamamışlar bunları halletik ne ürünün var showrooma gittik 3-4 adet gösterdi fotoğrafları çektik onları düzenledik yükledik
covid başladı akşam mesaj geldi evden çalışırken HAZIRSAN başlıyalım diye (reklamlar,influencer marketing,pazaryerleri )

Neoldu NUMUNE olan bir üründe 1 günde 30 adet sattık (elimizde 1 adet var ve ürünü seri üretecek bilgi ekipman yok )
tüm pazaryerlerine girdik SATIŞLARI yetiştiremedik diye kapattık
vel hasıl kısa sürede +1MİLYONU GEÇTİK (ha genele vurursa +10 milyon rahat)

şöyle ürünü bile naylona sarıp gönderiyorduk hatta paketleme iyi değildi makine yoktu ürün yoldayken ayrıca gönderiyorduk kesin çizilir diye

sonra nemi oldu büyüdük marketler,büyük mağazalar aldı ve e-ticaretten satışlar hızlandı "mesela bugün berfuyenenler paylaşmış" öyle bir ürün

Şuan 36 saatlik satış +100K (birçok ürün üretimden çıkar çıkmaz paketleme kargo aracına) kargo çıkışı yapılıyor

Not : üründe 10 gün stok kapalı kaldı bu ay ( yurtdışı işlerinden ötürü ) açtık şuan ürün yok bekleyen o üründen +80 adet (şuan üretiliyor daha )

Not : şuan kargo 2 kere çıkıyoruz yine yetişemiyoruz

2016 yılında bunları bırakıp üniye gittim ve çok ısrar etmişlerdi bize yaparsan sen yaparsın diye öyle oldu askere gittim bu arada "sözleşme imzaladık" çünkü kaybetmek istemiyorlardı

not : bu hikayeyi yazarken 1500 tl sipariş daha gelmiş > güncelleme 17.18 saat 1000 tl daha geldi


ÖZELLİKLE SATMAYA DEĞİL GENİŞLEMEYE UĞRAŞIN BUNUDA PROFİLİMDEN FBM KONULARIMDAN görebilirsiniz


asıl bomba ; firma bu işe yöneldi artık bu işi yapıyor COVİD süper atlattı makine sayıları arttı yurtdışına daha hızlı yayılmaya başladı büyüdü gelişti

hatta birİNFLUENCER bize attıgı fotoğraf sayesinde süper rakamlara ulaştık "vefa amaçlı sürekli sohbet ederiz ayda bir 2 ayda bir ayrıca yen çıkan ürünleri free göndeririz ki ürünler pahalı olmasına rağmen"

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------