Konu açmadan önce de aynı ayarları ve aynı google politika işlemlerini uyguluyordum, konu açtıktan sonra da aynı işlemleri yapmaya devam ettim bir kişide bana demedi ki reklam kısıtlaması geri geldi yani geri dönüş sıfır. Konum dan önce de buradaki arkadaşlara çok hizmet verdim linki inceleyebilirsiniz.
https://www.r10.net/admob/2885490-es...post1081398171
yaptığınız işi kötülemedim hocam hatta hizmet almak için daha önce sizinle de konuştum.

hizmet alan kişiler konu üzerinden aldıkları hizmet hakkında bilgi paylaşabilirlerse herkes için daha iyi olur dedim.