gördüm hocam fakat siz hizmet konusunu açmadan önce hizmet almış arkadaş

Sorun yok hocam hizmet alan kişiler belirli bir süre test edip yazarlarsa hizmet alacak bir çok kişi için iyi olur. Bu tarz işlemler de tekrar kısıt gelme oranı yüksek olduğu için hizmet alan kişilerin bir süre denedikten sonra yorumları bizler için çok önemli.
Konu açmadan önce de aynı ayarları ve aynı google politika işlemlerini uyguluyordum, konu açtıktan sonra da aynı işlemleri yapmaya devam ettim bir kişide bana demedi ki reklam kısıtlaması geri geldi yani geri dönüş sıfır. Konum dan önce de buradaki arkadaşlara çok hizmet verdim linki inceleyebilirsiniz.
https://www.r10.net/admob/2885490-es...post1081398171