bizim burda öyle şeyler olmaz diye avunurken şeker etiketinin yanında sadece 2 adetle sınırlıdır yazmışlardı tüm türkiyeye yayılmış bu durum sanırım her markette durum aynı sadece ara sokaklardaki orta büyüklükteki marketler hariç