Merhaba,
Geçen yıl kredi taahhütnamesini onaylamışım farkında olmadan. Bu yıl burs başvurusu yapamadığımda anladım olayı. Geçen yıldan bu zamana 8800 liralık bir ücret yatırılmış hesabıma. Paraya faiz ücreti binmeden olduğu gibi geri yatırmak istiyorum. Bir kaç kişi bu durumda olanlar için faizsiz bir şekilde geri ödemenin mümkün olduğunu söyledi. Konu hakkında bilgisi olan var mı? Şuan krediyi iptal ettim ve borç sorguladığımda borç tutarı hesaplanma aşamasında diye bildirim gelmekte.